Boxershorts start up tijdens de crisis

Tijdens iedere crisis weer nieuwe start ups. Soms met iets compleet nieuws, soms een bestaand concept maar dan veel beter uit gevoerd. De afgelopen banken-crisis gevolgd door krediet-crisis heeft ruim zeven jaar geduurd. Dit heeft geleid tot vraaguitval in vele sectoren geleid. Met het gevolg dat de aanbieders langdurige de prijzen hebben moeten verlagen met als consequentie dalende marges.

Concurrenten paste hierop de prijzen weer aan waardoor er een vicieuze cirkel ontstaat. Om de marges te behouden hebben vele leveranciers uiteindelijk goedkoper moeten produceren en inkopen waarbij er kaalslag heeft plaats gevonden op de kwaliteit van de producten.

De markt van ondergoed is een mooi voorbeeld van. Zo gingen de premium heren boxershorts voor de start van de crises in 2008 nog gemiddeld 20 euro over de toonbank. Nu is dat -40 tot -50 procent lager. Dit heeft consequenties voor de productie van de bestaande premium merken. De productie werd van de zuid Europese landen verplaatst naar zuid oost Azië en China. Er is geduwd op prijs en daarmee op kwaliteit. Iets wat de klant direct heeft opgemerkt. Ondanks de lagere verkoopprijzen stond dat niet meer in verhouding tot de beroerde Chinese kwaliteit. Het vertrouwen komt ter voet en gaat ter paard.

Boxershorts Heren

Dann Hensums heren boxershorts ging back to basic. Teug naar de tekentafel en op zoek naar de kwaliteit die je wel mag verwachten bijnemen premium merk. Met betrouwbare Europese productie lijn heeft Dann Hensums een boxershort ontwikkeling met innovatieve materialen. Iets wat je direct voelt als je de boxer aantrekt. En misschien nog wel belangrijker: ook na vele keren wassen blijft de premium boxershort in top conditie. Nu de crisis over is likkende traditionele merken haar wonden en moeten toezien dat nieuwe spelers de oude positie heeft over genomen. Top kwaliteit tegen redelijke prijzen. Bekijk de website de start up van heren boxershorts van Dann Hensums.